• تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فرآیند های آموزشی برتر واحد توسعه تحقیقات بالینی 1402

فرآیند های آموزشی برتر واحد توسعه تحقیقات بالینی 1402

فرآیند های آموزشی برتر واحد توسعه تحقیقات بالینی 1402

فرآیند های آموزشی برتر واحد توسعه تحقیقات بالینی 1402

 


برگزیده شدن پنج فرایند آموزشی پژوهشی  از فرایندهای واحد توسعه تحقیقات بالینی مرکز کودکان زهرا مردانی آذری به عنوان فرایندهای برتر آموزشی در شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری به شرح ذیل :
دکتر مریم شعاران / دکتر محمدباقر حسینی طراحی و اجرای یک روش نوین یادگیری مجازی و الکترونیک برای مباحث محوری طب کودکان به صورت جلسات بحث مبتنی بر مورد براساس سامانه PedsCases در گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دوران پاندمی کووید 19 
دکتر محمد باقر حسینی : طراحی ،  اجرا و ارزیابی مدلی اجرایی برای گزارش صبحگاهی مجازی در گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دوران پاندمی کووید 19     
دکتر هانیه نشاط اسفهلانی : ارتقا دانش و عملکرد ارائه دهندگان خدمت در مدیریت درد نوزاد بستری در بخش مراقبت های ویژه با رویکرد اقدام پژوهی مشارکتی        
دکتر مهناز جبرئیلی : استفاده تلفیقی از دو روش یادگیری مبتنی بر تیم و Case- based Learning برای افزایش انگیزه یادگیری بالینی در دانشجویان پرستاری        
دکتر سیف اله حیدرآبادی : پیاده سازی و ارزشیابی برنامه مراقبت از تکامل کودک در برنامه نظام سلامت کشور

 


         
 
  • کد خبر : 73161